четвер, 20 березня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Фасилітатором називають  викладача, вчителя, тренера, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
-яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? 

- як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
- яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів? 

Також цей модуль допоміг мені зрозуміти,що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар